​Mobil Uygulama

  • TFXTarget mobil uygulaması hangi versiyonları desteklemektedir?

    ​IOS 10, Android 5.0(Lollipop) ve üzeri versiyona sahip cihazları destekliyoruz

  • TFXTarget mobil uygulamasını indirirken problem yaşıyorum, ne yapmalıyım?

    ​0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak destek alabilirsiniz.

  • TFXTarget mobil uygulamasında hangi işlemleri yapabilirim?

    ​Mobil uygulamasında yapabileceğiniz işlemler: Döviz ve kıymetli maden alım ve satımı, emir yapısı, alarm ayarlama gibi bir çok işlem yapılabilir.

  • TFXTarget mobil uygulamasına girebilmek için parolayı nereden alabilirim?

    • Hali hazırda Türkiye Finans İnternet Şubesi kullanıcısıysanız sahip olduğunuz parola ve şifreyi TFXTarget mobil uygulaması için de kullanabilirsiniz. 
    • Eğer parolanız yoksa kredi kartı veya banka kartı bilgileriniz ile parolanızı ? ''​​Anında Şifre " adımından alabilirsiniz.''

    *Bu hizmetten sadece Bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir.

  • TFXTarget mobil uygulamasını yurt dışında da kullanabilir miyim?

    Uygulamayı dünyanın her yerinden kurabilir ve kullanabilirsiniz.

  • ​TFXTarget mobil uygulamasına girmek için kullandığım parolayı unuttum. Ne yapmalıyım?

    • Eğer parolanızı unuttuysanız kredi kartı veya banka kartı bilgileriniz ile parolanızı "Anında Şifre" adımından hemen alabilirsiniz.*
    • Kredi kartınız ya da banka kartınız yoksa 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak parolanızı alabilirsiniz.

    *Bu hizmetten sadece Bireysel müşterilerimiz yararlanabilmektedir.

  • TFXTarget mobil uygulamasında karşılaştığım bir sorunu nereye iletmeliyim?

    ​Her türlü bilgi talebiniz için 7 gün 24 saat, 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

  • TFXTarget mobil uygulaması için yapılan internet bağlantısı ücretli mi?

    ​TFXTarget mobil uygulama kullanımından kaynaklı oluşacak data bağlantısı ücreti, operatörünüz tarafından mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilecektir.